Take this life

Uff, skit dag. Precis som alla andra dagar. Fast idag kom jag fram till att jag inte har nåt, precis ingenting, men aldrig innan har ingenting gjort så ont. Jag har gråtit mer ikväll än jag har gjort på väldigt länge. Men jag har inte en aning om varför. Hur mkt kan man gråta innan ansiktet går sönder och man blir uttorkad? Gropen jag sitter i har jag dock grävt själv utan att märka det, o nu är jag så långt ner att jag inte kan ta mig upp själv. Antingen så får jag fortsätta att ropa på hjälp, men jag orkar snart inte ropa mer. Eller så får jag fortsätta att gräva tills inget mer finns. Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Jag förstår verkligen inte varför livet ska vara så förbannat jobbigt. Varför har man bara "vänner" när man är rolig och har pengar. Det har inte hänt en enda gång sen jag kom hem att någon kommit och knackat på dörren bara för att ta en kopp kaffe. Ingen har ringt och frågat hur det är eller om jag vill följa med på nåt. Men jävlar när man åker bort eller flyttar då ska alla skicka o klaga om hur jävla mkt dom saknar en, jo men visst. Nu beror väl inte dessa tårar endast på det. Mest för att allt bara är botten, lusten har gått och lagt sig, o den verkar sova riktigt djupt. Och så fort jag börjar skriva så kryper gamla saker ifatt. Men skriva är det enda som hjälper, iaf dom få minuterna det tar att kladda ner mitt förbannade gnäll.


In flames - Take this life

It's not so much the pain
It's more the actual knife
Pretending, the picture is perfect
I cut myself to sleep
I close my eyes for a second
And meet a fragile soul
I scream to hide that I'm lonely
The echo calls my name

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

The water drops just beg to hit me
Why now? Haven't rained for days
No time to play hide and seek
I call upon you to take me on
Break me down to pieces
Put me back, do it right this time
Struggling to fill this empty shell
Burn my efforts in the end it means Nothing

These thoughts... burn a hole in my heart
These thoughts... will keep me feeling
These thoughts... burn a hole in my heart
These thoughts... will keep me feeling

If I ever... If I never...
Make me understand the thought whatever
Make me see... Make me be...
Make me understand you're there for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0