These quiet times.

Ok denna gången ska jag börjar lite annorlunda. DET VAR JÄVLIGT LÄNGESEN JAG SKREV!!!
Jag suger verkligen på det här med att hålla mig uppdaterad. Jag håller inte ens mig sjävl uppdaterad just nu. Jag vet knappt vad jag själv heter idag. Sitter i mariestad just nu, på en utbildning som jag inte ens har bett om, och som mest relaterar i att jag får ångest. Och det känns inte så jätte fantastiskt just nu faktiskt. Mina theralen ligger hemma. Har äntligen fått en läkare att förstå att jag inte behöver medicinering varendaste dag för något jag bara känner av då och då, ibland ofta, ibland sälla. Så nu har jag fått theralen igen, dels för att jag ska sova och dels för att jag ska kunna dämpa min ångest en aning. Fick panikångest på jobbet för ett par veckor sen, kan vara det värsta jag har varit med om faktiskt. Det har aldrig någonsin påverkat mitt jobb förut, och jag hoppas att det aldrig gör det igen. Just nu påverkar det dock utbildningen. Det vore faktiskt jätte bra om jag kunde ta mig igenom denna. Jag har ingen som hellst utbildning innom något. Denna är inriktad på service yrkena. Vilket är vad jag har hållt på med hela sommaren. Inte för jag vet varför jag skulle vilja fördjupa mig i det men. Jag har trivst bra med att jobba på lisas. Men jag tror faktiskt inte att jag kan tänka mig ett liknande jobb igen. åtminstone inte en längre tid. Mitt förra jobb gillade jag. Nej förresten, det var en underdrift, Jag ÄLSKADE mitt förra jobb. Industri är uppenbarligen min grej. Jo visst, jag är jävligt social och utåtriktad och passar väl förmodligen till ett service yrke. Men inte blir det på en vägkrog igen isf. Och en klädbutik kan jag inte ens föreställa mig, ännu mindre försäljare. Mässvärdinna var kul. Det var jävligt kul, och förbannat givande, iaf för mig. Just nu håller vi på med att fixa ett CV. Mr. T. skrev ett åt mig nu innan sommaren, dock var det tydligen inte ett CV utan en merit förteckning. Men hur som så skulle det behövts uppdateras iaf. Med tanke på att jag har fått nya erfarenheter under sommaren. Men det här är inte mig grej bara, ni som har läst här har ju märkt att jag är fan så mkt mer negativ än possetiv. Och framförallt är jag negativ när det gäller mig själv. Jag vet att jag är förbannat bra på att jobba, jag älskar att jobba. Jag är inte mig själv för fem öre när jag går hemma. jag tycker inte ens om att vara ledig. Eller jo det gör jag, men bara när ´jag har något inplanerat. en resa eller så. Jag borde ha två jjobb. i somras hade jag tre. det passade mig perfekt. jag hade kanske behövt ett par dagar mer ledigt än jag hade. eller allternativt ett mindre stressigt jobb. Men hallå, jag överlevde ju faktiskt, jag klagade som fan under tiden, men alla visste att jag trivdes. Nu har jag inte mkt jobb,. utöver utbildningen så jobbar jag lördag och söndag denna veckan. efter det så är det bara ett par timmar varje söndag. HALLÅ! jag vill ha mer, jag behöver mer. Jag har gett mig fan på att jag ska få ihop ett jävla CV nu. Jag ska lägga tid på det hemma oxå, för här jävlar ska sökas jobb! Genom denna utbildningen kommer jag även få chansen till trukutbildning. så vafan. erfarenhet i flera år och truk, jag borde hamna lite bättre till iaf. Jädrans vilken lång text det blev. jag skulle kunna spotta ur mig dubbelt så mkt och lite till. Jag har inte skrivit på flera månader så jag skulle behöva sitta här och knappa till händerna låser sig. Jag har så jävla mkt som måste ut snart. Men jag kan inte ens skriva en hundradel av allt här för då kommer andra att bli påverkade av det. men länge till håller jag mig inte och då får dom säga vad dom vill. Jag har så många saker innom mig just nu som jag MÅSTE få ur mig snart, saker som jag inte kan berätta för någon av mina närmaste. Nu måste jag nog sluta, alla andra sitter och är så himla duktiga och fixar med sina CV:n här, jag känner mig som ett jävla stolpskott..



Shady bard - These quiet times
The leaves are falling
Falling from the trees
And birds are calling
And the earth begins to freeze
These quiet times
That I like best
These quiet times
That I like best

The snow is falling
Falling on the fields
I catch you calling
Remember how it feels
These quiet times
That I like best
I'll catch you falling
When you least expect
I'll catch you falling
I'll catch you falling
I'll catch you falling
When you least expect

So feed the bird in the winter time.
Feed the birds in the winter time.
Won't you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0