A new beginning

Jobba jobb. Har eftermiddags fika själv idag, mamma är iväg och skjutsar lillebror och Anders är hemma med barn. Så det är jag och Obelix och lite te. Trött, ja! Ont, mer ja! Men jag och Jenny ska faktiskt träna idag, hon lär väl följa med typ en eller två gånger sen är det nog kört. Ska tvätta idag också. Förhoppningsvis är det sista gången jag släpar ner ett ton kläder i den källaren för att tvätta iaf. Kommer ha egen tvättmaskin i nya kojan, läskigt gött! Helgen var trevlig, var kul att se gamla ansikten igen. Annelie, Elis och Kalle. Var även trevligt med nya människor, som Angelika och Karl-Johan. Aningen bakis där i söndags dock. Men det var det absolut värt. Lutar fortfarande åt katrineholm den 26, är inte mycket som kan stoppa mig där, utom minusgrader och tåg då iof. Men det är väl bara hålla tummarna.

Hade så sjukt konstiga drömmar i natt, vaknade säkert 15 gånger och var helt livrädd. Är så jävla trött på detta nu så jag vet inte vad jag gör snart. några tips kanske.
Nej nu ska jag fortsätta jobba. bajbaj.


Threat signal - A new beginning
Face down on the way to the end
Im fighting to breathe, dont burry me
Consume our lives
Control our minds
Ive taken the strength that was left behind

Im pulling deeper from within
The answer bleeding through my skin
Serenity dies

If I could breathe again
Id choose a new beginning

Salvation will save us all
The lacerations will heal
Rise beyond the threshold
Surpass all obstructions
We will survive

Im pulling deeper from within
The answer bleeding through my skin
Serenity dies

If I could breathe again
Id choose a new beginning

Im falling away from this artificial life
Omit treason passed upon the
My revelation
Beginning a new life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0