Seawinds

Trött idag, någon jävel som festade på gården i natt till typ kl 02. Så kände verkligen jätte starkt för att jobba imorse. Men det gick helt ok ändå. Skrev kontrakt på nya lägenheten idag, och får flytta in när jag vill och behöver bara betala mellanskillnaden på min etta tills uppsägningen är över. Sketgött vill jag lova. så snart är jag borta från barmsgårn igen! Annars är det väl inte så mycket som har hänt. Jag och mamma hyrde en film idag, så blir duschen snart, hämta mer ved och glysmysa med film. Funderar och räknar lite, kommer nog att bli Katrineholm om typ tre veckor igen. Jag kan verkligen inte hålla mig borta, och det var många som jag missade att träffa i helgen som var.

Tågresan hem sög, inte så mycket förseningar denna gången men kallt som fan var det. Och vid bytet i halsberg blev det värre. Någon jävel hade haft en ko på rälsbussen tror jag, eller gömt hela stallet i jackan, så jag nös hela vägen till hova sen, höll på att missa att gå av också. Glömde att man skulle använda stoppknappen. Men det gick, på vägen hem från tåget sen så pussades jag med alla snöflingor, det kan vara det enda mysiga med snö faktiskt. Så nu smälter allt med den känslan, och just nu går det bra.


Therion - Seawinds
In Cold And Dark December
As I Walk Into The Rain
Sit Beside The Room
All Night Long

In A Grey december Morning
I Decide To Leave My Home
Took A Train To Nowhere
Far Away, Far Away

Many Thousand Miles Away
Where The Moon Took To The Stars
Dreamed About The Days
Days Gone By, Days Gone By

In The Night, The Seawinds Are Calling
And The City, Is Far Far Away
Soon, The Sea Turns To Darkness
It Is Night, And Seawinds Are Calling
Seawinds Call, Seawinds Call

Ten Tousand Miles Away
Where The Moon Took To The Stars
I Dreamed About The Days
Days Gone By

I've Been Told So Many Stories
And Dreams My Friends Have Made
So It's No Illusions
Sail Away, Sail Away

In The Night, The Seawinds Are Calling
And The City, Is Far Far Away
Soon, The Sea Turns To Darkness
It Is Night, And Seawinds Are Calling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0