This city is not for me

Oj, det var riktigt längesen jag skrev här. Har flyttat nu och mitt internet funkar inte, har sånt där comviq surf, och min lägenhet verkar vara den enda som inte har mottagning. suger gör det. Men jag överlever väl ett tag, det som är värst är att jag inte kan lyssna på min musik:( Men vi lön så blir det handla lite skivor tror jag, blir även att klippa mig och åka till katrineholm hoppas jag, så det blir att jobba över en del. Det är skönare än jag trodde att bo i hova faktiskt. men att det är tråkigt rätt ofta kan jag inte ljuga om. Saknar katrineholm massor. har bara kunnat åka upp två gånger sen i augusti. så ska försöka jobba lite mer närmsta så jag kan åka upp oftare. Hmm har jag inget mer att säga? nej tydligen inte. Eller jo, det är nåt som händer:o jag vet inte vad det är men jag känner mig lite glad, solen har varit framme lite i två dagar nu, igår fick jag världens vårkänslor. Lite tidigt kanske. Ska städa lite idag när jag kommer hem, måste verkligen dammsuga, men jag vill inte, tappade kulan till min septumring för ett tag sen i vardagsrummet och har inte hittat den än, och om jag dammsuger så lär dammsugaren hitta den. jaja, får väl offra den fan då. måste kika efter gardiner oxå, jag som är så kär i mina fransgardiner, men det ser läskigt naket ut faktiskt,. har fortfarande inte lyckats hitta ett bra barbord heller. hatar att sitta och äta vid tvn, det brukar sluta i att man aldrig går därifrån, och jag som vanligtvis inte ens tittar på tv. Gud vilket inte intressant inlägg det blev. Men iaf. Jo en graj till, helt otroligt, jag försöker sluta dricka kaffe:o den ni! eller jag kommer nog suga i mig en kopp då o då iaf, men jag ska inte hinka i mig som jag har gjort förut, det kan bara inte vara nyttigt. Och så har jag börjat dricka nåt läskigt äckligt aloe vera gojs, får väl se om det hjälper. iaf, nu ska jag sluta,jag skulle kunna sitta här o skriva om skit saker i flera timmar, men måste fortsätta jobba. Och så ska jag försöka uppdatera lite oftare. 


Swedish For Beginners - This city is not for me
sometimes i wake up sprawled out on the floor
under the influence of this city
and one day i'll wake up and find that i'm crushed
under the influence of this city
but i have to know what it is you do

in the cars, in the clubs
in the alleys that go piercing through the heart
of this beautiful city
in the bars, on the bus
i'm enchanted but i don't know where to start
and it's easy to see – this city's not for me

one day i'll walk out and never look back
'cause i've been mortified by this city
and one day i'll wake up back by your side
under the influence of the city
'cause i have to know if dreams come true

in the cars, in the clubs
in the alleys that go piercing through the heart
of this beautiful city – it's so pretty
in the bars, on the bus
i'm enchanted but i don't know where to start
and it's easy to see – this city's not for me

the images refuse to leave my mind
the feverish nightmares never tell me why i was left behind

in the cars, in the clubs
in the alleys that go piercing through the heart
of this violent city – it's a pity
in the bars, on the bus
i'm enchanted but i don't know where to start
and it's easy to see – this city's not for me

Kommentarer
Postat av: Natha

Såklart att du saknar le katrineholm!

2010-01-08 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0